Met mijn jarenlange ervaring schrijf ik heldere, doelgerichte teksten voor on- en offline communicatiemiddelen. Jouw boodschap verpak ik in zorgvuldig gekozen woorden. Niet te veel en niet te weinig, SEO-proof als dat van belang is.
Weten voor wie je schrijft en wat de kern van je boodschap is, zijn uiteraard de belangrijkste factoren bij het schrijven van een tekst. Wordt het verhaal dan ook direct boeiend? Helaas. Daarvoor zijn taalgevoel, affiniteit met mooie woorden en logisch denken onmisbaar (ja, ook bij SEO-teksten). Het eerste en tweede heb ik, het derde kan ik.
Ik weet wanneer ik op B1-niveau moet schrijven en vooral: hoe ik dat aanpak. Mijn vocabulaire is echter rijk. Ook op andere taalniveau's schrijf ik dus aansprekend, activerend en boeiend. Betoverende, directe of inspirerende woorden zet ik slim en passend in.
Door meerdere keren met mij in gesprek te gaan heeft Irene precies achterhaald wat ik doe en voor wie, zodat haar teksten mijn doelgroep aanspreken. - Karen van Eldonk, Karé Accountants
Eén van de opdrachten tijdens de toelating voor de School voor Journalistiek was om te motiveren waarom ik het vak in wilde. Mijn antwoord luidde dat ik belangrijke informatie voor iedereen beschikbaar wilde maken, ook voor een publiek dat er misschien niet vanzelfsprekend mee in aanraking komt. En hoewel dat misschien een tikje pretentieus was, is dat feitelijk nog steeds wat ik nastreef in mijn werk.
Ik schrijf voor on- en offline media. Uitgebreid of to-the-point, bloemrijk of B1: jouw verhaal verpak ik in de beste vorm. Mail me, dan laat ik je zo snel mogelijk weten hoe en wanneer we aan de slag gaan!
Stel me je vraag